Hejdå helg

Snart ny vecka och jag längtar verkligen! Kanske inte till delen som handlar om att jobba (även fast jag trivs väldigt bra på Fomik, numera ett familjeföretag då hela Forsman/Petersson familjen för tillfället jobbar där) utan mer till torsdag då det (peppa, peppa) bär av till Polen! Ska följa med till ett stall i Poznan som drivs av Antoni Chlapowski där vi ska kolla på lite hästar och pricken över i är att det samtidigt hålls internationella tävlingar på gården. Känns som jag kan behöva en dos inspiration lagom till Calista får sättas igång igen. I veckan väntar även andra saker som provridning, försöka ro i hamn ett projekt och starta ett projekt - E&M Kom i form. Ska jag få någon fart på tävlandet igen så behöver inte bara hästen komma i form utan även ryttaren! Dra ner lite på vardagslyxen och öka motionen ska visst funka har jag hört.
Önska mig lycka till!
SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0