7 januari 2012

Nu är jag på plats i Stockholm, idag shoppat imorgon väntar ryttargalan. Calista har fått skjuts hem med mor&far och får ett par dagar off tills det att jag kommer tillbaka. Mina ben behöver också ett par dagar off, träningsvärk oja! Har lovat mig själv att verkligen ta tag i det här med att gymma när jag kommer hem, faller alltid tillbaka till samma brister när det gäller min sits, svag mellandel och kan absolut förbättra min benstyrka. Så mjukstartar med två dagar i veckan, syster får bli min PT. Uppföljning kommer ...
Bjuder på lite bilder från i somras!
Mina två favoriter, Svenska Lantchips och Matulda!

Fest i Småländska skogarna en gång för längesen, underbaringar!
Elin som frisör midsommarafton -11

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, härliga bilder Emelie! Saknar dig här hemma, ser att du trivs som fisken i vattnet på Strömsholm! Vi ses snart! :D

2012-01-08 @ 11:26:27
Postat av: Emelie

Matulda! Saknar dig med :) Kommer tillbaka imorgon, vad sägs om en träff i helgen? :)

2012-01-10 @ 20:24:08
URL: http://emelieforsmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0