Ryttargalan 2012

Blev en bra kväll. Satt vid ett bra bord med trevliga människor, maten var jättegod (kött, fisk, pannacotta), proffsiga prisutdelare (Almenäs&Johnson) och bra fart på discot. Ett minus dock till att de stängde av musiken redan klockan halv två, precis då alla börjat komma igång. Festen fortsatte iofs på annat håll och klockan hann bli sent (eller tidigt beroende på) innan vi var tillbaka på hotellet, det var verkligen en kväll jag sent kommer att glömma.
Rolf-Göran var galans kung och det med all rätt! Stämningen var på topp när alla applåderade fram honom till scenen både en och två gånger. Även när Angelica fick sitt pris var stämningen magisk, speciellt med bilderna från Scandinavium i bakgrunden.
Just nu är jag tillbaka en kortis på Strömsholm innan det bär av hemåt. Imorgon ska jag rida Tysken och försöka få en skymt av lärarna som ska rida för Kyra Kyrklund. Till helgen kommer även en ny häst till stallet som jag ska rida ett tag framöver, mer om det senare.
Bjuder på lite iPhone-bilder då jag glömde kameran hemma ...


Kvällens outfit! Blev sminkad och fick frillan fixad av en tjej från MakeUp Studion som visade sig vara från Smålandsstenar (granne med Gislaved), riktigt duktig, namn Caroline Tarabocchia.
Till vänster: Utsikten från bordet. Till höger: Kvällens detalj - Jens klacksporrar.





Nu; dags att ta igen förlorad sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0