Sjätte november tjugohundraelva

En hel del har hänt sen jag senast uppdaterade om min kärlek till Office-gänget. Kort resumé lyder:
Holland, Amsterdam, Sverige, DM och en fjärdeplats, Lammhult, tävlingar, semester, Tyskland, bryta armen, hemma igen.
Känns skönt att vara hemma igen men skittråkigt att inte kunna rida och tävla mer detta året! Börjar bli aningens långtråkigt att bara gå hemma men har fått lite sidoprojekt som jag kan syssla med trots bara en arm tillgodo. Calista (Olga och Cruzidull är båda sålda) står ute hos Pernilla ett tag för att kunna hållas igång ordentligt till nästa säsong. Kommer inte ge henne så jättemycket vila nu då hon tog det lugnt den månaden jag befann mig i Holland. Ska se till att ha henne riktigt fin till nästa års säsong då tanken är att debutera 1.40 klasser (utomhus).
Ingen har väl undgått att hästen Hickstead föll ihop och dog under dagens World Cup i Verona! Hemskt, tragiskt och en stor förlust för hoppsporten, en tanke går till teamet Lamaze!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0