Shooting stars

Helgen spenderades som sagt till viss del i Skåne och till viss del i ridhusmanegen. Det började i vart fall med en resa ner på fredagseftermiddagen till Skåne och Beddingelund för att hälsa på Holmqvist/Sånesson. Rolig kväll med mestadels hästprat och hurvida pensionärer är säkra bilförare eller inte. Inte skrattat så mycket på länge! Lördagen började med att vi trimmade hästarna sen bar det av in till Malmö för lite (fönster)shopping. På söndagsförmiddagen bar det hemåt igen för att hinna förbereda inför Jens-träningen. Klockan 16 och en bra bit in på söndagskvällen var jag sedan parkerad i manegen. Alltid kul att titta och få inspiration men jobbigt att inte kunna vara med! Dagen idag har varit lugn och skön, lite träning på förmiddagen för att sedan återgå till vardagen. Inte för att skillnaden är jättestor för tillfället för min del men ändå. Helg är ju alltid helg. Nu ska jag försöka mig på lite sjukgymnastik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0