Put your hands up in the air

Hemkommen från träningen i Borås, glad att jag lyckades få på mig dunjackan nu när termometern visar minsugrader. Alltid kul att komma iväg och få lite inspiration. Jobbigt att inte kunna omsätta det i praktiken bara! Calista kommer få gå tredubbla pass när jag väl kan börja rida igen! Kommer vara riktigt taggad. Nu blir det en stund att packa och därefter lite sjukgymnastik. Galet hur fort man tappar muskler, vänsterarmen var inte stor innan men nu är den i princip obefintlig (om man bortser från den stora svarta skenan som skulle kunna passa in i en maskeradkostym för Terminator)så det gäller att träna på. Nästa problem, fick jag veta av sjukgymnasten, är att räta ut armbågen. Den har tydligen varit fixerad så länge att den stannat i det läget. Tur att det krävs en vinklad arm i ridning annars hade jag vart körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0