Morgonstund har guld i mun!

Jag är inte fullt övertygad. Fast att gå upp klockan halv fyra kanske ändå inte räknas som morgon ... Eller?
I alla fall så är jag nu på väg mot Helsingborg tillsammans med Pernilla och Emma för att hjälpa till (så mycket som det går med bara en hand) då det är hästtävlingar (såklart!). Blir förmodligen en heldag då det ska ridas allt från 120-150 klasser. Först dit, sist hem. Förhoppningsvis med lite fina priser i bagaget! Följ tävlingen via http://online.equipe.com/sv/competitions/3350, tror till och med att de skulle sända live-TV via equvisionen.
Och glöm inte WC från Stuttgart direktsänt på SVT Play kl 14:40, eftersändning kl 16:55 på SVT1.
Underhållning på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt besviken att du inte hörde av dig när du nästan står utanför min ytterdörr! Fy skäms på dig! ;)

2011-11-21 @ 23:00:06
Postat av: Emelie

Åh, men jag vet! Usch, dålig stil ... Men hoppades att springa på dig på plats! Men såg ingen Sandra :/

2011-11-22 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0