Back to reality

Imorgon tänkte jag ta tag i mitt sjukskrivna liv, sluta upp med mitt latande och få saker och ting gjorda. Gå upp innan klockan nio. Äta frukost när man ska äta frukost (och inte framför en dålig repris av Sjunde Himlen). Ha civila kläder på mig (ridbyxor eller mina favvo oranga joggingbyxor räknas tyvärr inte dit). Kanske sminka mig lite.
Har förberett mig genom att skriva en "att-göra" lista, ställt klockan på 06:30 (snoozar minst 45 min! Älskar snooze), lagt in lite påminnelser i mobilen och nu är det bara att sova tills det ljuva ljudet av alarmet tar ton.
Ångrar mig redan.
Ett civilklätt kort från i somras. Kanske ska hoppa över ansiktsuttrycket dock, känns sådär smickrande. Kolla in vänster handen, ser ut som jag tappat två fingrar (om det nu skulle gå att bara tappa fingrar?) men så är självklart inte fallet. Posar min hand omedvetet?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0