11.11.11

Underbar dag med sol och klarblå himmel. Det är helg, underbart väder och det bästa av allt snart en ny vecka vilket betyder en vecka närmare en fungerande vänster arm! Har inte hunnit med alltför mycket ännu då jag tog en ofrivillig sovmorgon, dvs att jag glömde att ställa alarm igår fastän jag hade tänkt det och lyckades alltså sova längre än vad jag egentligen hade tänkt mig. Inte med fri vilja alltså. Ofrivilligt. Så nu blir det att lägga in en extra växel (inte så lätt när allt tar dubbelt så lång tid som vanligt med bara en arm) då det ska lagas mat (läs: värma i micron), packas inför Skåne och hinna en sväng till skomakaren. Calista får en lugn dag då hon hoppades igår av Pernilla. Travhoppade ett kryss som sedan blev till ett räcke. Hoppade väldigt fint! Bäst att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0