Resultat Lidköping

I helgen var det tävling i Lidköping med Tysken och Calista. Åkte vid nio-tiden, hemma igen vid 00:30. Hur sega kan man vara? I alla fall, Tysken kändes super i grunden 1.20 bed två faser men fick inte koll på en sväng i omhoppningen så blev två stopp. Inte bästa starten precis. Efter några timmars slappande och ätande (skönt med lastbil och varm bodel!) var det dags för Calista. Hon kändes helt super, rev dock ettan! Verkligen inte min tävlingshelg men vi hoppade sedan resten av banan felfritt och med en riktigt härlig känsla. Bra inför denna veckas tävlingar i Flyinge. Skulle åkt till samma ställe igen på söndagen och hoppat ytterligare varsin klass med hästarna men pga den sena hemkomsten strök jag mig och spenderade söndagen på hemmaplan istället. Nu gäller det att ladda upp ordentligt inför Flyinge som börjar på torsdag. Det är ju inomhus SM men jag ska rida en tour, som inte ingår i SM:et, med Calista. Ska bli kul att komma iväg och få inspiration och tävla på en anläggning som Flyinge.
Calista i Halmstad HT-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0