nothing beats a natural eye for a fence. But it's not yet in a pill

Äntligen fredag, äntligen helg!
Finns faktiskt en stor fördel med mitt heltidsjobb och det är att jag jobbar 6-12 på fredagar, halleluja!
Imorgon är det alltså dags, dagen jag väntat på sen Grevagårdens tävlingar vecka 43 2010, det stavas TÄVLING I LAHOLM. Det är jäkligt länge sen, får verkligen hoppas att 2011 håller bättre form än föregående år.
Hästarna fick gå lugnt idag, även Cruzidull. Lillasyster hjälpte mig att skritta ut en runda på dem för att få ett break från ridhuset. Kändes uppskattat! Sedan var det bara att sätta igång med frisering, putsning, packning och rykta, rykta, rykta. Fick hjälp av Angelina, som även ska med på tävlingen imorgon, så det gick snabbt och lätt.
Nu är jag helt slut och siktar in mig på en lugn kväll med godis och George M i soffan.
Eftersom allt verkar krångla med bloggandet så får det bli en länk till Olgas debut i 1.20 från Laholm för två år sen istället för videoklippet direkt i inlägget. Hope you don't mind!
http://www.youtube.com/watch?v=LC5tpwhc-hQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0