Friiiiiday, im in love!

Helgen är här och jag är lycklig!

Får väl be om ursäkt (igen) för dålig eller snarare obefintlig uppdatering. Men har kommit på en anledning som gör bloggandet till minst viktigast på "dagensattgöralista" och det är saknaden av bilder! Jag har haft digitalkameror men en tjuv hoppade in genom mitt fönster på tåget och snodde den ena och den andra stal en annan tjuv och krävde en orimlig lösensumma för den stackars kameran så vi la ner det fallet (läs: med en nypa salt). Jag har alltså ingen kamera och kan därför inte bjussa på bilder från nutiden utan lever glatt kvar i dåtiden med studentfirande, Future Factory och lokala 1.10 hoppningar. Så i helgen kanske det finns anledning att ge sig iväg och köpa en?

Men nu är det alltså fredag och jag är FRI. I två och en halv dag iallafall.

Fredagen bjuder på markarbetespass för Olga och Calista medan Cruzidull får nöja sig med lite lösgalopp. För till klockan sex ska jag vara hemma (BRÅTTOM!) så jag hinner avnjuta GBG Horse Show via webb-TV. Helt otroligt, förra året var man där och groomade två finfina hästar men i år ska man inte ens åka dit och kolla. Aja, får sparka på Olga till nästa år! ;)
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0