Epic fail

Jag och sis försökte oss på det här med att julbaka. Inte så svårt tänkte vi men herregud vilket kaos det var! Under julbakstimmen i köket kunde man mest hörs utrop som: "Shit också, det kokar över!", "Jag tror knäcken är klar nu. NU alltså, bråttom! (stelnade av sig själv i grytan, behövde inte gör något kulprov där inte), "Men Josse, det slutar inte! Shit också!!" och "Hur får vi bort knäcken från grytan?".
Ja, knäcken vart stenhård, nougaten klarade sig dock något bättre. Är väldigt glad att julen bara kommer en gång per år och att jag aldrig fått för mig att satsa på en karriär inom restaurang eller liknande ...
Tips! Ha inte för hög musik, risk att man upptäcker för sent att det är nougat över hela spisen ...


Nougaten, jag och knäcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0