Tillbaka igen!

Har varit dåligt uppdaterat då jag haft lite för mycket att göra. Måndagen gick verkligen i ett, skulle hinna med att hoppa Replay (e. Campbell-Woernitz-Weltstar f.2006), massage (var helt underbart och oerhört välbehövligt!), rida Calista och Tysken och till sist ett pass pilates. När jag väl var hemma väntade Idrottsgalan och som ni alla säkert vet fick ju Roffe Jerringpriset, underbart!
Idag har jag inte hunnit trimma några av hästarna, överlät det till mamma och Angelina som skrittade ut en sväng i skogen. Själv har jag vikarierat som ridlärare på ridskolan, bra sätt att uppdatera sina teoretiska kunskaper och få sätta ord på vad det är man egentligen gör. Hade fyra grupper, alla skötte sig galant.
Imorgon blir det också svårt att rida då ridhuset är upptaget från sjutton noll noll och jag jobbar till sexton. Tysken och Albert får lösgalopperas men Calista ska jag dock försöka trimma lite, lunchrasten kanske?
Har också bokat in hoppträning nästa vecka för Sandra Carlsson, mjukstartar och tar endast med Calista. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0