Träning

Hästarna får en lugn måndag med lite rykt och skritt. Gårdagens tävling gick väl inte jättebra resultatsmässigt men rundan var helt okej. Har bra koll på vad jag behöver förbättra och ska jobba stenhårt med det nu de närmsta veckorna.

Lugn dag för hästarna innebär inte lugn dag för mig. Ska ge mig ut i affär och hitta ett par träningsskor så jag kan ut och springa. Känns faktiskt mer motiverande när man bor ute på vischan, fin natur och man kan flåsa och svettas bäst man vill utan att behöva möta på någon. Ett varv runt sjön mäter dryga 6 km. Målet är att klara sträckan från huvudvägen och in, den är drygt 1 km. Jag avskyr verkligen att springa ska läggas till men tror det kommer göra underverk för min ridning. Uppdaterar om jag överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0